Profil společností

Na trhu působíme od roku 2005 a referencemi společnosti jsou stovky realizovaných projektů v České republice i v zahraničí. Disponujeme vlastním technickým, provozním i personálním zázemím. Mezi naše obchodní partnery patří výrobní podniky, poradenské a ICT společnosti, státní správa i místní samospráva.

Poskytujeme služby s vysokou přidanou hodnotou širokému okruhu firem po celé České republice.

 

                       371

 

Proč využít služby právě od SOFO?

  • Technické a provozní zázemí
  • Mezioborový tým kmenových konzultantů vhodně doplněný externími expertními poradci
  • Projektový přístup – vlastní projektová metodika s důrazem na minimalizaci administrativní zátěže
  • Interní systém vzdělávání a zdokonalování vlastních metodik
  • Financování - u programu SOFO Optimalizace mohou být veškeré náklady projektu spojené s realizačními činnostmi financovány formou success-fee ze skutečně generovaných úspor, možnost využití splátkového kalendáře; u programu SOFO Dotační poradenství neúčtujeme provizi ze získané dotace

Reference

  • Strojírenský průmysl, stavebnictví
  • Obchodní řetězce a obchodní společnosti
  • Softwarové a telekomunikační společnosti
  • Dopravní podniky
  • Papírenské závody
  • Automobilový průmysl
  • Školy, neziskové organizace
  • Státní správa

Klienti si vybírají nás, my si vybíráme klienty

  • Ke všem zákazníkům máme individuální přístup a preferujeme dlouhodobý vzájemně výhodný vztah
  • Jsme členy Českého institutu manažerů informační bezpečnosti

 

Více informací o našich službách se dozvíte zde:

Produktový list - Profil SOFO Group a.s.

Aktuality

6. ročník akce „Otevíráme dveře vzděláním“, kterou pořádá Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola elektrotechnická Plzeň, proběhne 1. listopadu 2018. SOFO se této akce zúčastní letos poprvé a nabídne studentům zejména odborné praxe a stáže.

V úterý 24. dubna 2018 uspořádá Metropolitní univerzita Praha ve svém Univerzitním středisku v Plzni veletrh práce s názvem „Jak na kariéru a nezbláznit se“, kterého se jako partneři akce také zúčastníme.

Již několik let zajišťujeme pro České vysoké učení technické údržbu a rozvoj integrovaného systému řízení. Tato činnost zahrnuje kromě revize stávající systémové dokumentace také přípravu na každoroční audity. V letošním roce byla navíc provedena úprava dokumentace ITSM v duchu integrace s celouniverzitní dokumentací v této oblasti. V první polovině září proběhly na ČVUT audity, všechny s úspěšným výsledkem.

V měsíci dubnu jsme zahájili výběrové řízení na poskytovatele mobilních telekomunikačních služeb pro České vysoké učení technické, našeho dlouhodobého klienta. Přestože se jedná o typ výběrového řízení, které bývá v praxi často velmi problematické, podařilo se nám ho úspěšně zrealizovat. Smlouva na nové období byla na konci srpna podepsána.