30.srpen

Společenská odpovědnost (CSR) pomocí CA method

Naše společnost poskytuje také služby v oblasti společenské odpovědnosti firem vedoucí k zavedení systému managementu společenské odpovědnosti a navržení postupů, jak se CSR ve spojení s konkrétní značkou dále pracovat. Pro rychlejší sběr informací a zároveň postihnutí jinak těžko měřitelných osobních názorů a postojů slouží metodika barvových asociací CA method. Na rozdíl od klasických dotazníkových šetření, při kterých může dojít ke zkreslení výsledků, používá CA method měření kvality a síly asociací pomocí barev. Tato metoda je přizpůsobena pro potřeby konkrétní společnosti, vyplnění zabere 10 minut a výsledky jsou k dispozici do 5 dnů od vyplnění. Metodu jsme použili pro vyhodnocení vnímání jednotlivých aspektů CSR mezi běžnou populací tak, aby bylo možné cíleně zaměřit konkrétní aktivity v oblasti CSR jednotlivých společností.