SOFO Optimalizace :: Služby - SOFO Group a.s.

SOFO Optimalizace

Program SOFO Optimalizace je určen pro každou společnost a instituci se zájmem efektivně využívat své zdroje. Procesně orientované řízení je aplikovatelné v jakékoliv instituci a společnosti. Nabízíme jak komplexní optimalizaci procesů tak i řešení týkající se vybraných procesů.

Naše postupy v rámci programu SOFO Optimalizace

Sofo_produkt_Optimalizace

Výhody a cíle SOFO Optimalizace

  • Důkladné prověření všech procesů firmy
  • Odhalení veškerých možných ztrát
  • Získání provozních studií – tzv. snímky dne (pozorování v místě výkonu práce)
  • Zefektivnění a standardizace postupů a procesů
  • Nastavení a komunikace motivujících cílů na všech úrovních
  • Nastavení efektivního plánování zdrojů a kapacit
  • Zajištění průběžné kontroly práce a výsledků
  • Zvýšení proaktivního přístupu vedoucích pracovníků
  • Stanovení rozumných časových norem u opakovaných činností
  • Nastavení odpovědností a kompetencí
  • Trénink a rozvoj manažerů a vedoucích pracovníků
  • Zlepšení vztahů v oblasti lidských zdrojů
  • Zvýšení produktivity práce
  • Spolupráce při dalším rozvoji

Časová náročnost

Celková doba analýzy společnosti a následné navržení opatření včetně implementace nových procesů závisí na velikosti dané firmy.

  • Analýza – zjištění současného stavu a identifikace potenciálu ke zlepšení – 2 až 4 týdny
  • Optimalizace – zavedení optimalizovaných procesů, definování odpovědností, minimalizace bezhodnotových procesů a stanovení výkonnostních ukazatelů – 3 až 12 měsíců

Financování

V rámci programu SOFO Optimalizace nabízíme, vedle standardních způsobů plateb, možnost financovat veškeré náklady projektu spojené s realizačními činnostmi formou success-fee ze skutečně generovaných úspor (obvykle do 3 let ve výši 30 % z roční báze úspor).

Svěřte náklady profesionálům

  • mezioborový tým kmenových konzultantů vhodně doplněný externími poradci
  • projektový přístup - vlastní projektová metodika
  • desítky realizovaných projektů v soukromé i státní sféře
  • minimalizace administrativní zátěže

Produktový list - Optimalizace

V případě Vašeho zájmu kontaktujte naše obchodní oddělení.

Aktuality

V úterý 24. dubna 2018 uspořádá Metropolitní univerzita Praha ve svém Univerzitním středisku v Plzni veletrh práce s názvem „Jak na kariéru a nezbláznit se“, kterého se jako partneři akce také zúčastníme.

Již několik let zajišťujeme pro České vysoké učení technické údržbu a rozvoj integrovaného systému řízení. Tato činnost zahrnuje kromě revize stávající systémové dokumentace také přípravu na každoroční audity. V letošním roce byla navíc provedena úprava dokumentace ITSM v duchu integrace s celouniverzitní dokumentací v této oblasti. V první polovině září proběhly na ČVUT audity, všechny s úspěšným výsledkem.

V měsíci dubnu jsme zahájili výběrové řízení na poskytovatele mobilních telekomunikačních služeb pro České vysoké učení technické, našeho dlouhodobého klienta. Přestože se jedná o typ výběrového řízení, které bývá v praxi často velmi problematické, podařilo se nám ho úspěšně zrealizovat. Smlouva na nové období byla na konci srpna podepsána.

Společnost SOFO Group a.s. byla prostřednictvím výběrových řízení vybrána jako nejvhodnější dodavatel pro správu a rozvoj informačních systémů Národní knihovny ČR. Po dobu jednoho roku bude naše společnost poskytovat servisní služby k informačním systémům "Národní program retrospektivní konverze", "Restaurátorský informační systém" a informačnímu systému "RetrIS".