SOFOkles

Komplexní nástroj pro řízení projektů, úkolů a komunikaci ve firmách

SOFOkles

Informační systém SOFOkles:

  • přináší praktické řešení pro řízení projektů,
  • vychází z nejrozšířenější metodiky pro řízení projektů PRINCE2,
  • zajišťuje optimální řízení podnikových procesů, elektronickou komunikaci pomocí infrastrukturních aplikací,
  • podporuje výkonnost a konkurenceschopnost podniku,
  • splňuje nároky managementu díky modernímu uživatelskému rozhraní a procesnímu přístupu řízení firmy,
  • je založen na portálovém řešení a umožňuje tak přístup k informacím o stavu úkolů a projektů 24/7.

Pro koho je SOFOkles určen?

IS SOFOkles je vhodný pro výrobní podniky (strojní, automobilový průmysl), stavebnictví, obchodní společnosti, poradensko-ekonomickou a IT sféru. Ocení ho všechny společnosti a instituce, které řeší svoji činnost nebo rozvoj pomocí projektového řízení a chtějí mít kontrolu nad řízením úkolů, dodržováním termínů a nákladů na jejich řešení.

Jaká je filozofie systému SOFOkles?

Filozofie nástroje SOFOkles

Proč využívat právě systém SOFOkles?

  • Profesionální nástroj vytvořený odborníky z řad IT a certifikovaných projektových manažerů (PRINCE2).
  • Základem nabízeného řešení je procesně podpořený nástroj pro delegování, monitorování a reporting projektových i neprojektových úkolů.
  • Přívětivé, přehledné a ergonomické uživatelské prostředí, propracovaná nápověda.
  • Jednotlivé moduly lze přizpůsobit potřebám zákazníka.
  • Webové řešení zajišťuje bezpečnost dat, snižuje náklady na implementaci systému
    i technické požadavky, umožňuje rychlejší nasazení technologií, urychluje komunikaci.

Jaké jsou výhody systému SOFOkles pro uživatele?

  • Řeší stěžejní prvky firemního managementu v jednom systému.
  • Umožňuje snadné sledování alokace zdrojů na projektech.
  • Zvyšuje kvalitu firemních procesů, snižuje nákladovost projektů.
  • Díky upozorňování na odchylky a nestandardní situace systém umožňuje včasnou reakci na zjištěné hrozby a snižuje tím míru rizikovosti.
  • Prezentuje centralizovaná data pro reporting vedení společnosti.
  • Vlivem rychlejšího zpracování zakázek a díky zpřehlednění informačních toků posiluje dobré jméno podniku – mezi obchodními partnery, na veřejnosti, ve vztazích ke státní správě a samosprávě.

Produktový list - SOFOkles

V případě Vašeho zájmu kontaktujte naše obchodní oddělení.

Aktuality

V listopadu pod naším dohledem úspěšně proběhl audit systému managementu kvality u SBD Škodovák v Plzni. Naši konzultanti zákazníka provedli jak aktualizací dokumentace, tak pravidelnými aktivitami tak, aby byl systém co nejvíce integrován s běžným chodem společnosti.

Do ostrého provozu jsme u našeho významného zákazníka nasadili námi vyvinutý informační systém pro správu zakázek v oblasti kolejové nákladní dopravy.

Na konci roku 2017 jsme navázali spolupráci se SÚS PK. Nyní došlo k prodloužení smluvního vztahu, na jehož základě budeme i nadále poskytovat odborné poradenské služby, zaměřené zejména na dotační poradenství, k projektu s názvem „Městský okruh, úsek Křimická – Karlovarská“.

17.prosinec

PF 2020

Vážení obchodní přátelé,

dovolte mi, abych Vám jménem společností SOFO poděkovala za dosavadní spolupráci a popřála vše nejlepší do nového roku. Ať vám rok 2020 přinese co nejvíce příjemných a klidných okamžiků!