SOFOkles

Komplexní nástroj pro řízení projektů, úkolů a komunikaci ve firmách

SOFOkles

Informační systém SOFOkles:

  • přináší praktické řešení pro řízení projektů,
  • vychází z nejrozšířenější metodiky pro řízení projektů PRINCE2,
  • zajišťuje optimální řízení podnikových procesů, elektronickou komunikaci pomocí infrastrukturních aplikací,
  • podporuje výkonnost a konkurenceschopnost podniku,
  • splňuje nároky managementu díky modernímu uživatelskému rozhraní a procesnímu přístupu řízení firmy,
  • je založen na portálovém řešení a umožňuje tak přístup k informacím o stavu úkolů a projektů 24/7.

Pro koho je SOFOkles určen?

IS SOFOkles je vhodný pro výrobní podniky (strojní, automobilový průmysl), stavebnictví, obchodní společnosti, poradensko-ekonomickou a IT sféru. Ocení ho všechny společnosti a instituce, které řeší svoji činnost nebo rozvoj pomocí projektového řízení a chtějí mít kontrolu nad řízením úkolů, dodržováním termínů a nákladů na jejich řešení.

Jaká je filozofie systému SOFOkles?

Filozofie nástroje SOFOkles

Proč využívat právě systém SOFOkles?

  • Profesionální nástroj vytvořený odborníky z řad IT a certifikovaných projektových manažerů (PRINCE2).
  • Základem nabízeného řešení je procesně podpořený nástroj pro delegování, monitorování a reporting projektových i neprojektových úkolů.
  • Přívětivé, přehledné a ergonomické uživatelské prostředí, propracovaná nápověda.
  • Jednotlivé moduly lze přizpůsobit potřebám zákazníka.
  • Webové řešení zajišťuje bezpečnost dat, snižuje náklady na implementaci systému
    i technické požadavky, umožňuje rychlejší nasazení technologií, urychluje komunikaci.

Jaké jsou výhody systému SOFOkles pro uživatele?

  • Řeší stěžejní prvky firemního managementu v jednom systému.
  • Umožňuje snadné sledování alokace zdrojů na projektech.
  • Zvyšuje kvalitu firemních procesů, snižuje nákladovost projektů.
  • Díky upozorňování na odchylky a nestandardní situace systém umožňuje včasnou reakci na zjištěné hrozby a snižuje tím míru rizikovosti.
  • Prezentuje centralizovaná data pro reporting vedení společnosti.
  • Vlivem rychlejšího zpracování zakázek a díky zpřehlednění informačních toků posiluje dobré jméno podniku – mezi obchodními partnery, na veřejnosti, ve vztazích ke státní správě a samosprávě.

Produktový list - SOFOkles

V případě Vašeho zájmu kontaktujte naše obchodní oddělení.

Aktuality

V úterý 24. dubna 2018 uspořádá Metropolitní univerzita Praha ve svém Univerzitním středisku v Plzni veletrh práce s názvem „Jak na kariéru a nezbláznit se“, kterého se jako partneři akce také zúčastníme.

Již několik let zajišťujeme pro České vysoké učení technické údržbu a rozvoj integrovaného systému řízení. Tato činnost zahrnuje kromě revize stávající systémové dokumentace také přípravu na každoroční audity. V letošním roce byla navíc provedena úprava dokumentace ITSM v duchu integrace s celouniverzitní dokumentací v této oblasti. V první polovině září proběhly na ČVUT audity, všechny s úspěšným výsledkem.

V měsíci dubnu jsme zahájili výběrové řízení na poskytovatele mobilních telekomunikačních služeb pro České vysoké učení technické, našeho dlouhodobého klienta. Přestože se jedná o typ výběrového řízení, které bývá v praxi často velmi problematické, podařilo se nám ho úspěšně zrealizovat. Smlouva na nové období byla na konci srpna podepsána.

Společnost SOFO Group a.s. byla prostřednictvím výběrových řízení vybrána jako nejvhodnější dodavatel pro správu a rozvoj informačních systémů Národní knihovny ČR. Po dobu jednoho roku bude naše společnost poskytovat servisní služby k informačním systémům "Národní program retrospektivní konverze", "Restaurátorský informační systém" a informačnímu systému "RetrIS".